Sunday, December 5, 2010

salam semua :) hmm..semalm aku dpt berite sedih dan semlm jugakk laa aq dpt berite gembira..Alhamdulillah..permohonan aku nak masuk ke teknik johor dah pun dterima..cume skunk nie aku nak kene tggu result PMR aku jea..mintak2 dpt 8a laa kn..Amin:) hah!selain aq,,pmohonan aida un dterima gak.tp dye mohon teknik perd.huaa :( tak same lha!hmm,,aku tak kesa lha skola mnew2..janji dpt belajar dengan aman dan damai..ngee..pape jea aku nyh.aku bgtwu 'dye' yg aku apply teknik n aq un da dpt skola tuu..dye ckp,'bguslaa.syg blaja btol2 kayy.jgn maen2 taw.insyaAllah nnty law b dpt tgok bby,b tgok ea syg,'aku pun jwb,,'okay yunk..syg jgn lupe tgok bby ea :) '..bgtulah aku n dye.HAHA.ngarut jea kami nyh.mmm,,tapi an,aku ade suro dye apply matrix kat jb jea nnty.kat skudai cne.hehe..dye ckp mmg dye ade mntak pon sebab umah pkcik dye ade kat cni.cehh!aku engat dye apply sebab aku ade kat cni..HEHE..tade la wakk..maen2 ajea..sye doakn awk dpt msuk matrix kat jb nyh after spm nnty ea..nnty dekat skyt nan sye:) erm..da tak tawu daa nak coret coret ape lgy nyh.*ayat ta bole blah an:)ade topik bru t,,aku msukkn lgy kayy..daa :)

No comments:

Post a Comment