Friday, December 3, 2010

sad story:(

aq rse brite nyh cam sucks sangatt sangatt.td mse aq tga chat nan aten,ttbe aten bgtwu aq cni,,"tasha,,sege text,dye ckp dye dpt plkn kat sabah..jaoh tuu."Ya Allah,,aq rse nyawe aq melayang layang jea dgar brite tuu.npe dye dapat jauh sgt?npe msti luar dri smnnjung nyh?npe msty aq rse aq mkin jauh ngan dye?

Ya Allah.kenapa berat sangat dugaan yang kau berikan pada aku??kenapa aku terpaksa berjauhan dengan dia
Ya Allah?kenapa aku dengan dia tak boleh hidup suka macam orang lain?makin lama aku rasa aku makin jauh dengan dia..hurm.aku betul betul sayangkan dia.kau berilah aku petunjuk Ya Allah.amin ya rabbal alamin..

awak!!kalaw awk bce entry sye yg nyh,sye nak awk tawu yg sye sayang awak sgt2.saye sedih sgt ble dpt tawu awk dpt plkn kat sabah sne.awak jge dri elok2 ea.jgn lupe sye taw.sye sntiase engat awak!

No comments:

Post a Comment