Saturday, December 11, 2010

dek! cheer up ye sayang!

to my adek sayang; INTAN YUSRINA BTE MOHD YASIN
dek..aku harap kau kuatkan semangat and cekalkan hati ye sayang.aku pernah lalui semua bende nyh..kau sabar jea kayy..hisshh..dik,law aku dapat si HAZIQ tuu..memang aku sepak sepak dye smpai jd lumat taw..takya hidup kat muka bumi nyh..eii..geram gler aq lha kat dye..apesal dye smpai mcm tuu skali syg..hurm..da3..tamow pk bout him lg ye dear.aq tawu kaw bole dpt laki yg lagi bgus dr dye.cume blum jumpe jea dik.papehal,aq sntiase ade ntuk kaw.if u hav anythng to share,aq sntiase tdhkn tlinge n bukekn hati ntuk trime babe..kaw da byk tlg aku tyme aq kene camny dulu..so,,da tibe mse aq tlg kau blek.jge diri leklok n jgn buat KEJE BODOH okayy..janji dengan aq taw sayang.ily dek <3

No comments:

Post a Comment